Pages

-10/09/2011-

harini kan kami kan ada ujian teori . time rehat kami kan pi makan lepastu terusha someone sebab mcm kenai . kami usha dia sampai dia mai dekat rupanya WAS , ex kami hmmmmmmmmm rasa tekejut ada tersentap ada takut ada menyesai ada rindu pun ada :(

bersambung :)


----------------------------------------------------------------------------------













okay kembali kpd diri aku yg asal . saja nak buat suspen hehe . then second rehat aku baru nak keluaq pi makan lagi tapi dia nak masuk pula . nak jumpa dia mmg aku takmau la kan . aku pun pretend laa pegang fone konon busy duk text dgn tunduk takmau mau dah tapi dia perasan juga dah tu tegur pula . mmg tak boleh nak lari la aku pun terpaksa sembang dgn terpaksa pretend tak rasa apa lansung padahai dlm hati duk dup dap dup dap dah . the point is aku rasa syiokkkkk kut :D