kemarin(16september) , berarak kat pekan rabu sempena hari merdeka tuu . huaaa aku kena pegang sepanduk kut mana malu pun . nasib aku stai buat muka taktau malu sangat . nak tunggu sultan tu pun drpda pukui 7 sampai pukui 9 lebih , awai kan dia mai ? dah tu geng2 perajurit duk tya aku mcm mcm pasai jpam , aku krs kut noh mana la aku tau nak jawab apa . lepas habis pa semua tu lepak kat cp balik rumah terus demam . duk pikiaq takmau pi sekolah dah , tapi cikgu pula pulun nak bagi nama aku kat pengetua kes tak hantar buku mana saket hati pun


nah tenguk , oren biru hitam semua ada :D