Pages

perbincangan untuk masa depan . HAHA

abang aku la semangat sungguh tanya aku ,

''nanti won nak ambik aliran apa''


''tak tau''

''won minat apa ?''


''haaaa , tak tau la''


sempoi dak aku . sekolah nak start dah aku still tak tau nak ambik aliran apa . btw , won tuu aku . abang aku cakap ada bidang sains , akaun , ekonomi , mekanikel dan ................. pikiaq la sendiri . aku dengar tu blur sat . dah tuu macam macam aku tanya dia , akaun susah dak ? sains susah dak ? hat mana senang lagi ? sains ada bapa subjek ? akaun tuu macam mana ? akaun ada bapa subjek ? apa subjek yang wajib ? abang ambik aliran apa dulu ? anah ambik aliran apa dulu ? kak ambik aliran apa dulu ? yang mana patut aku ambik ? haa , banyak dak aku tanya . kalau hampa baca ni nampak sangat aku peqak kan . sebab sebelum ni aku memang malas nak tau pasai spm . dah nak naik form4 baru kalut . aku ingat nak ambik akaun . abg aku bagitau akaun ni pasai buku lejar untung rugi apa semua tuu . tudiaa , teqa akaun hat kh form 3 pun aku fail . kami sembang sembang sampai la aku tanya pasai math tambahan ,

"mt tam susah kan ?"

"mt tam susah kan ?"


"mt tam susah dak ?"


*act aku tanya 3 kali kut time ni , dia duk sebuk text sampai aku cakap pun tak dengaq


"ohh , susahhhh . susah gila"

*baru nak jawab

"haa , susah sangat ka ?"


"susah laa . dia punya kira kira pun boleh sampai dua page"

"biaq betui . gilaa kut ."


"nanti jangan tanya pasai mt tam kat abang"


"mat tam abang dulu dapat bapa?"

"haa , fail"


"apa ?"


"mat tam abang dulu fail"


"lah , yaka"

"sebab abg duk keja lari daripada kelas saja . abg tak suka cikgu tuu . abg meluat gila kat cikgu tuu . setiap kali kelas dia abg tak penah masuk pun"


"HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA"


*nak habaq , aku gelak punya la kuat sampai nak guling guling pun ada


lani baru aku tau aku duk lap kelas sebelum ni ikut perangai sapa . sayang hang abang . kita geng ! lepas tu aku dok pot pet pot pet dengan dia , bola pun start . dia pi tenguk bola aku tenguk cita big daddy kat HBO . best kut cita tuu . membuatkan air mata aku terkeluar . cerita dia pasai , tutttttttttttttt . hampa pi la search kat google ka pasai cerita tu sendiri . tak larat aku nak taip panjang panjang dah .

nature called , HAHA



budak ni comei gilaaa









and and , lani aku nak ambik sains . sebelum ni aku nak ambik akaun . oleh sebab nasihat dan cadangan abang , kakak , kawan aku ambik sains . hope la i don't change my mind again . ergh