Pages

agenda harini

semalam kakak aku ajak breakfast kat old town white coffe esuk pagi tu . then nak pi tenguk wayang , lepas tu shopping . mai harini , haram . aku bangun pukui 10 kak aku bangun pukui 11 . plan punya la kemaih . takpa la , pukui 1.30 kami still keluar juga nak shopping . first pi pacific , nahai . ramai nak mampus . pi cari beg sekolah aku punya la lama . banyak yang aku tak berkenan . last last jumpa juga . tapi aku tak beli lagi , nak usha hat lain sama . duk tak duk kak aku cakap lapaq bihun sup pula . pi foodcourt terus , tapi kedai hat sup sup tak bukak . bukan nasib hang kak oii . then aku cakap foodcourt cp ada , dia terus nak pi sana . and aku beli la juga beg yang aku berkenan tadi . malas nak memilih sangat , semak otak duk kat pacific tuu orang ramai pakat nak belaga dengan aku . haeh . sampai cp ada pak cik tua duk ligan kami kata nak berkenalan . nak termuntah kut weyy . jaga anak bini kat rumah dah la pak cik oii ! kami pi foodcourt dulu . tudiaa , ramai gila kut . usha usha ada pa , then kami order moi sup bersama air tebu , aumm sedap kut . then shopping barang kak aku . lepas habis nak pi HARI HARI sat . jalan kat luar berpeluh habis . yang lawak time nak lintas jalan , kak aku penakut . haha . then pi cp balik pukui 6 terus balik rumah . tak larat nak berjalan dah , kami dua mengantuk tambah tambah pula nak terkencing .

adik bersama kakaknya :)


dreber duk syiok nyanyi lagu apa tak tau

usha perut dia , buncit kan ? haha

cover perut ,




hobby saya suka tangkap gambar diri sendiri , begitu juga anda kan ?