Pages

just for fun


seperti yang sedia maklum , esuk semua budak form 3 akan mengambil result pmr . tapi harini aku nak enjoy sat . tadi pi as mall dengan kakak aku , ingat nak tenguk cita aku masih dara tapi kami keluar lambat sangat . jalan jalan , cuti mata saja lah . disebabkan as mall ni terlalu boring dan tiba tiba kak aku cakap dia lapaq kfc kat jalan stadium kami blah terus . sebelum tuu nak pi tesco sat . pi sana pun sebab nak beli ehemm , tak payah la tau . then kak aku nak cari gps , haram tak ada . kat tesco aku lapaq big apple pula . beli dua ketoi , hentam dalam keta . then pi kfc hentam ayam pula . adehh , tak payah heran la kalau aku gemuk . and disebabkan badan terlalu berat kami terus balik la . then aku layan australia next top model sat , lepas tu online . memang syiok gila bukak bukak facebook semua cakap pasai esuk . haree betoi , aku saha tak mau ingat . terus getaq sampai la . dah la , aku pun tak tau aku merepek apa dah lani . pala otak aku cuma duk pikiaq pasai esuk saja . harap result elok , aminn :)