Pages

new chapter

first week sekolah not bad la . semangat buat homework punya pasai aku tak online time hari sekolah . gila penat balik sekolah terus buat homework , then rehat sat . lepas mandi pukui 10 aku dah tidoq . tak larat nak online dah aeh . sebab tuu lepas ni ''hang'' call time malam aku tak angkat .

perkara yang disukai:
-cikgu tak masuk kelas , aku terus pi kelas B dengan D
-pi tandas lalu kelas D kalau cikgu depa tak dak , sembang sat
-sembang dengan ''hang'' . gila lega hang tak berubah lagi
-time sivik tak masuk kelas . cikgu yassin yang ajaq well hampa paham paham saja la kami jadi cmna

perkara yang tidak disukai:
-kena naik tangga macam kena mendaki gunung nuh
-terpaksa belajaq akaun . act bukan tak suka akaun cuma tak suka cikgu yang ajaq .
-homework . hat ni memang tak boleh buat apa dah sebab WAJIB di zaman persekolahan
-perasaan cemburu yang tiba tiba mai


rindu time form 3 :(

i loikee

hari 1 Malaysia kut . gila teruk kena buli time ni .
tahun ni buat lagi naihh . besttt

kat lab , aww kami la paling higaq

meja dayah dengan lala
port kami selalu lepak gosip sembang

grr community

cikgu zahir , awat la pindah tak tau . krs convent cmna ?

cikgu B , rindu ni . haha

tak kisah la cikgu ni suka merajuk pun , tapi aku suka dia .
cikgu shahrozat lembut . aww aww

aku sayang hampa semua gila babi tau dak
*mesti ada babi juga aku pun tak tau psaipa

hari kames last day sekolah for this week , sumpah rindu gila kat hang
tak tau pasaipa
rindu time hang teman aku sampai aku balik :(