kegetaran

kemarin aku keluaq dengan anah aku macam macam manusia aku jumpa ,

1. sentosa :
motif pi sana anah aku nak beli gps . banyak laki cina handsome habaq hang . tergoda sat . yg rimasnya jalan sikit ''nak beli handfone ka'' ''nak beli latop ka adik'' ''handfone handfone'' ''mai la beli handfone'' '' pewit pewit'' ''bunyi tikus'' . dah macam pasar malam kat sana . last sekali tak beli terus .

2. as mall :
lepas park keta , keluar keluar ada orang paggei ''una'' . kaleh kaleh merah duk belakang aku dengan family dia . terkejut beruk kut . sembang sat saja , aku kalut nak beli barang . naik tingkat atas , aku terusha seseorang ni agak raget . dua kali usha mak oii ustazah adiroh rupanya . sumpah getaq . terus lari la tak kan aku nak pi teguq kut tobat mampus dah kalau aku pi teguq dia . turun bawah pi kedai sis terjumpa geng akmal . then masuk pasaraya nak beli yogurt . bukan untuk dimakan , tapi untuk treatment rambut . HAHA . ajaran sesat ni . macam besa , jalan merata mesti ada bunyi tikus . beli wafer burger . aumm , sedap .

3. kota sarang semut :
motif , nak pi ambik barang anah aku yang dia pos dulu kat rumah kawan dia . jauh gilaa =='

4. tesco :
motif , nak beli shower cap . gila susah nak cari sampai kaki aku macam nak tercabut . pukui 7.30 baru jumpa . haa , aku terjumpa laki ni , tusyen sekali dengan aku dekat mir mutiara . tapi tak teguq la , malu . then balik terus la

5. kat rumah , dalam bilik aku
kena marah dengan nur syamiraa . masih tertanya tanya sebab apa dia marah aku . hang suka bagi aku sedih kan nvm la , aku sayang hang la tak kira cena pun . baca blog fazira , lagi la sedih :(




habeh dah la , nak banyak mana lagi