Pages

:)

goodbye 2010 and hello 2011

hopping :
-> tak mau jadi pemalas dah
-> dengaq cakap cikgu
-> tak lap kelas dah
-> gonna serious more on study
-> tak perabih duit untuk topap
-> tak mau sembang sangat *hat ni tak payah duk percaya
-> kurangkan aktiviti meronda sekolah
-> kurangkan pi tandas
-> banyak lagi , tapi malas nak taip


2011 please be a better year than 2008 , 2009 and 2010 . and hell yeah , tak kira la ''grr'' dah berpecah 3 kelas aku still sayang hampa sampai bila bila . kalau boleh jangan biaq aku jadi "pompuan" macam dulu dah *hampa paham la kut . maaf kalau aku still tak boleh berubah . sekarang aku rasa down gila . tak dak mood nak pi sekolah , tak dak mood nak belajaq .

untuk hang bergembira la kat langkawi tuu , aku sayang hang tau dak bodohh
untuk hiang pula , tak payah la on fone terus lepas ni . aku suka

ohh BUNGA API

ehh , kalau tak paham

ohh FIREWORKS

BYE





*act tak dak mood gila