Pages

best friend

pagi tadi lepas bangun ambek phone and pi cas bateri . tak tau cena aku terbuka kalender . tenguk tenguk birthday one of my bestfriend . nie ha dia ,

nurullaila najiha binti amran nama diberi . betoi dak tak tau ? first nak minta maaf sebab curi curi ambek gambaq kat blog hang . oke , lepas tau harini birthday hang , cari number hang tapi tak dak . tapa lah , pi online facebook pula tenguk tenguk aku tak add hang lagi . what ? kawan macam apa aku ni . frust! tak tau nak wish macam mana then terpikiaq ada blog ni . teknologi dah maju kan , tak boleh cara tu kita buat cara ni :) haa , aku merapu dah .

ehem , nak mengimbau kenangan kita dulu dulu ni . ingat dak lagi time first first aku masuk tadika hang la orang first yang teguq aku . aww! aku stai pemalu gila kut kecik kecik dulu . semua kita buat semua sama sama kut noh . kita bestfriend kan time tadika sekali aleesa . lepas tuu cena tak tau kita dah tak bapa rapat sangat , aku lupa . then time standard 6 aku kena duk tepi hang kan . sebab tu la jadi rapat balik . hang dah la pandai . aku selalu nak tiru homework hang tapi hang tak bagi kekadang bagi . hang suruh aku buat sendiri . meluat aku . haha . tapi memang patut hang buat macam tu . tapi malang noh hang duk tepi aku , yaala aku kan budak teruk homework selalu tak buat and selalu tak bawa homework science sampai kena panggei dengan cekgu displin . huaaa , aku ingat lagi kut sampai sekarang . lepas habis sekolah rendah kena la naik form 1 kan . that mean kena sekolah lain la . al-makumlah , daripada tadika kita sekolah yang sama , kelas pun sama . ehem , kelas first pula tu . haha . nvm lah . hang pi asma , aku tersangkut kat convent . even kita banyak gaduh , hang meluat aku , aku meluat hang kita tak penah putus kawan kan . aku ingat lagi weyh time maa aku pi kenduqi mana tak tau tenguk tenguk maa aku bawa balik hang . sumpah terkejut gila . plus hang tidoq kat umah aku pula , tunggu apa lagi sembang sampai tak ingat dunia . form 1 form 2 kita still contact but this year kita tak contact pun even tusen sekali . kalau jumpa kat tusen pun senyum senyum macam tu saja , rasa malu dengan hang . for sure last jumpa hang kat tusen kan . even sekarang dah lost contact , aku tak penah lupa hang and and aleesa :) haa , takat ni ja kut noh .

kenangan ,





ni ha nak cakap ,

HAPPY BIRTHDAY

babe ,
hope result pmr dapat 8A
dapat masuk mrsm , ehem aku baca blog hg
and always happy with your family yeah